PICAMOIXONS 9 DE GENER DE 2011

LO TEMPS... i LO PUTO VENT...

Temps a Reus

diumenge, 31 de juliol del 2011

MOUNTAIN BIKE WORLD CHAMPIONSHIP IN ARGENTERA.

I aquest any amb nou recorregut i l´estrena de la Unió Ciclista Argentera, que per primer cop es disposen a estar al capdavant d´una de les curses de btt més prestigioses de casa nostra en quan a la enorme expectació que aixeca, i la sana i esportiva competitivitat que demostren tots els participants.
Ahir 30 de Juliol de 2011 ja era la 17ª cursa, i un cop més amb el tradicional tret de sortida arrencàven més de 200 bikers, començant a rodar i agafant un ritme que mica en mica es tornava a ritme de competició fins arribar a Pla d´en Gibert, on ens esperava la tradicional trialera de 1´5 km i una infinitat de pedres i còrrecs per esquivar, després toca agafar el camí direcció a Duesaigües, passant pel costat del camp de futbol i arribant al Embassament de Riudecanyes per tot un seguit de "tobogants" i rodar a tota velocitat per afrontar una pujada encimentada de no massa distància però de considerable desnivell.
Ara toca agafar el camí del trenet, on també ens esperen unes fortes pujades i toms a esquerra i dreta on si perds la concentració és molt fàcil anar per terra, després travessem i pujem pel camí del Castell d´Escornalbou on només farem un centenar de metres afrontant un fort i constant desnivell de pujada, per connectar amb una trialera de pujada que despres es torna baixada però abans ens carregarem la bici al coll per pujar un esgraó mal-intencionat.....
Vinga ara cara avall fins quasi a L´Argentera quaaaasiii he dit perque ara ens desvien per una forta pujada evitant la antiga pujada de la granja i portant-nos per un seguit de tomets petits esquerra i dreta passant per un camps d´oliveres amb terra solta i perillosa per la forta velocitat en que es baixa, arribem al poble afrontant una duríssima pujada empedrada on ens aníma el públic.. vinga vaaaaa!!!! que ja queda poc, I un BÉ NEGRE!!!! quan ja et penses que arribes...... desviament a l´esquerra i traca final passant per una pista inventada i un senderó de pujada que t´acava de matar... Déu ni do quin assassinat!!! però para compte que encara no s´ha acabat aixó.. esquerra dreta.. i... un altre pujadot!! ja és l´ùltim!!! per arribar com es pot a línia de meta i contents ja per l´esforç realitzat.
ENHORABONA ALS AMICS DE L´ARGENTERA i BENVINGUDA AL NOU CLUB!!